خانه ی دوست

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

خانه ی دوست

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

ماه من

ماه من 

ماه من،غصه نخور        زندگی جذر و مد داره

دنیامون یه عالمه           آدم خوب و بد داره

ماه من،غصه نخور        همه که دشمن نمیشن

همه که ، پُر ترک           مثل تو و من نمیشن

ماه من،غصه نخور        مثل ماهام فراوونه

خیلی کم پیدا میشه         کسی رو حرفش بمونه

ماه من،غصه نخور        گریه پناه آدماست

تر و تازه موندن گل        مال اشک شبنماست

 

ماه من،غصه نخور        زندگی بی غم نمیشه

      اونیکه غصه نداشته باشه آدم نمیشه

ماه من،غصه نخور        خیلی ها تنهان مثل تو

    خیلی ها با زخمهای زندگی آشنان مثل تو

 

ماه من،غصه نخور         زندگی خوب داره و زشت

خدارو چه دیدی شاید       فردامون باشه بهشت

ماه من،غصه نخور         دنیا رو بسپار به خدا

هردومون دعا کنیم          تو هم جدا، منم جدا                                        

                                                         مریم حیدرزاده

نظرات 1 + ارسال نظر
رئوف جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
خوبید؟
مرسی سر زدید.
پشت دریاها شهری است
قایقی خواهم ساخت
خواهم انداخت به آب
دور خواهم شد از این شهر غریب که در آن پنجره ها رو به اساطیر باز است بامها جای کبوتر هایی است که به فواره ی هوش بشری می نگرند..............
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد