خانه ی دوست

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

خانه ی دوست

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

نمیاد....

همه بغضشون گرفته چرا بارون نمیاد!؟

لیلی مرد از غم دوری چرا مجنون نمیاد!؟

روی ماهش کجا پنهون شده رفته کجا!؟

چرا از اونور ابرا دیگه بیرون نمیاد!؟

نیتت رو واسه فال قهوه کردم ولی حیف

عکس اون چشمای قشنگ توی فنجون نمیاد

من و کشتی تو با این خنجر دوریت عجبه

چرا از این دله دیونه یه کم خون نمیاد!؟

مگه تو بیخبری موم رو پریشون میکنم

دل تو واسه مویه پریشون نمیاد

دل تو ازبس سفید و لطیفه مثل برف

از خجالت تو برفی تو زمستون نمیاد

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود تو اومدی

درا رو بستم از اون وقت دیگه مهمون نمیاد

صدایه بارون قشنگه به شیشه که میخوره

اما با غم نجیب روی ناودون نمیاد

دو سه بار واسط نوشتم مثه آیینه میمونی

تو یه بار جواب ندادی چرا شمعدون نمیاد

عمریه اسیرتم اسیر اون چشمای ناز

یه ملاقاتی واسم یه بار تو زندون نمیاد

نمیگه کسی واسه مرمتش فکری کنیم

هیچکسی سراغ این کلبه ویرون نمیاد

زندگی بزیه شطرنج و من منتظرم

طرف مقابلم ولی به میدون نمیاد

گاهی وقتها اینقدر آب و هوام ابری میشه

که قد اشکای من از رود کارون نمیاد

گاهی وقتا با خودم میگم شاید میخواد ذوق بکنم

اما معلومه نخواد بیاد که پنهون نمیاد

اونکه برای دیدنش ستاره میچینی اهل نازه

پس با یه خواهش آسون نمیاد

تو نامه آخری کلی دلیل اورده بود

مثلا چون تشنه اند یاسایه تو گلدون نمیاد

لااقل کاش راستشو برای من نوشته بود

کاش واسم نوشته بود به خاطر اون نمیاد

 

                                                                        مریم حیدرزاده

                                     

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا.ت یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:11 http://elaheyesharghy.blogsky.com

سلام سارا جان
واقعا وب قشنگی داری
هم مطالبت قشنگه هم عکس هایی که می ذاری
اگه با تبادل لینک موافقی به من خبر بده ....
بااااااااااااااااااااای.

[ بدون نام ] یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:11 http://javani1385.blogsky.com

خیلی قشنگ بود

آدم برفی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:21 http://www. mahfele-khial.blogsky.com

به نام خدا
سلام سارا خانم گل من هم از اسم قشنگت خیلی خوشم می یاد . هم از شعرای مریم حیدرزاده ....
خانمی طراحی وبلاگ تو مثه طراحی وبلاگ منه . خیلی خوشحال شدم . خوبه با این سن کمت هنرمندی . خیلی خوشحال می شم بهم سر بزنی . خوب خانم خانوما خدانگهدار

رئوف یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:25 http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
خوبید؟
امیدوارم امتحانات رو خوب پاس کرده باشی.من چند روز دیگه شروع میشن.
ضمنا شعر ها و عکس های زیبایی هستن.
فکر کردم خیلی زود از دنیای وبلاگ نویسی خسته شدی.
موفق باشی.

Ngn شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:45 http://niyaz18.blogfa.com

Dashtam donbaleeeee yeti azsheraye Maryam migashtamm ke webe shoma ro baz kard aliyeeeeeee

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد