خانه ی دوست

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

خانه ی دوست

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

غزل دلتنگی

 

 

غزل دلتنگی


هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم
با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم
اندوه من انبوه تر از دامن الوند
بشکوه تر از کوه دماوند غرورم
یک عمر پریشانی دل بسته به مویی است
تنها سر مویی ز سر موی تو دورم
ای عشق به شوق تو گذر می کنم از خویش
تو قاف قرار من و من عین عبورم
بگذار به بالای بلند تو ببالم
کز تیره ی نیلوفرم و تشنه ی نورم

  

قیصر امین پور

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد قادری شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:27 http://www.oons.blogsky.com

سلام دوست عزیز من از تو دعوت میکنم که به وبلاگ من سری بزنی و اگر از مطالب وبلاگ خوشت امد ادرس وبلاک من را در وبلاگ خودت منتشر کنی در ضمن مطالب وبلاگ من در مورد داستان های اشقانه جوک واس ام اس طنز وعکس های خنده دار و نیز نظر یادتون نره چون با نظرات تون در بهتر شدن وبلاگ به من کمک میکنید و همچنین با نظر دادن از به روز شدن وبلاگ با خبرتون میکنم و اگر دوست داشتین نیز ادرس وبلاکتان را در وبلاگم منتشر میکنم
منتظر پاسخ شما هستم

محمود رضویان یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:54

با سلام
و تشکر از وبلاگ خوبتون
استفاده میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد