خانه ی دوست

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

خانه ی دوست

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

دل من یه روز به دریا زد و رفت

 

 

دل من یه روز به دریا زد و رفت

پشت پا به رسم دنیا زد و رفت

پاشنه کفش فردارو ور کشید

آستین همت و بالا زد و رفت

یه دفعه بچه شد و تنگ غروب

سنگ توی شیشه فردا زدو رفت

حیوونی تازگی آدم شده بود

به سرش هوای حوّا زد و رفت

دفتر گذشته ها رو پاره کرد 

 
نامه فردا ها رو تا زد و رفت...

***

دل من یه روز به دریا زد و رفت

پشت پا به رسم دنیا زد و رفت

زنده ها خیلی براش کهنه بودن

خودشو تو مرده ها جا زد و رفت

هوای تازه دلش میخواست ولی

خرش توی غبارا زد و رفت

دنبال کلید خوشبختی می گشت

خودشم قفلی رو قفلها زدو رفت
 

 

 

محمد علی بهمنی

نظرات 5 + ارسال نظر
زمستون یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 19:32 http://zemestun.blogsky.com

سلام
من شعر دریا رو خیلی دوست دارم
با اجازه لینکش رو بر میدارم

:)
میروم شبها به ساحلها
تا بیابم خلوت دل را
روی موج خسته ی دریا
می نویسم اوج غم ها را

با آرزوی موفقیت

مریم دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:31 http://www.2377.blogfa.com

سلام.وبتو از وب رئوف پیدا کردم.من عاشق این آهنگ وبتم.سر بزن به ما.

سارا پناه من شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:08 http://www.sarapanah.blogfa.com

سلام دوست خوبم کسی که چهار سال دوسش داشتم و عاشقش بودم ازدواج کرد دلم میخواد بیاین و ازدواجشو بهش تبریک بگین که بفهمه حتی حالا که منو رد کرد واسش آرزوی خوشبختی می کنم آخه مطمئنم میاد بازم به وبلاگ سر میزنه

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات زندگیم را گذراندم

تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم

و تو را به خدایی میسپارم که همیشه حتی بزرگترین گناهان را بخشیده

و بدان که تا ابد بی نهایت و عاشقانه دوستت میدارم

و برایت آرزوی خوشبختی می کنم

سارای عزیز درست که پا بر روی من گذاشتی و دست در دست دیگری نهادی

ولی همیشه ی عمر بر جای پایت بوسه خواهم زد

و به خوبی از تو یاد خواهم کرد

صدرا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:44

واقعا همه شعر هایی که میذارید زیبا هستن.ممنون

الف.میم پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:33 http://www.sade-del.persianblog.com

مرسی از بلاگتون... من این مطلبو گذاشتم روی بلاگم. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد