خانه ی دوست

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

خانه ی دوست

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

میوه های آرزو٬ رسیدنی ست

 

 

 

 

تو چه ساده ای و من ، چه سخت
تو پرنده ای و من ، درخت.
آسمان همیشه مال توست
ابر، زیر بال توست
من ، ولی همیشه گیر کرده ام.
تو به موقع می رسی و من،
سال هاست دیر کرده ام.
 

***
خوش به حال تو که می پری!
راستی چرا
دوست قدیمی ات _ درخت را _
با خودت نمی بری؟
 

 ***
فکر می کنم
توی آسمان
جا برای یک درخت هست.
هیچ کس در بزرگ باغ آفتاب را
روی ما نبست.
یا بیا و تکه ای از آسمان برای من بیار
یا مرا ببر
توی آسمان آبی ات بکار.
 

***
خواب دیده ام
دست های من
آشیانه تو می شود.
قطره قطره قلب کوچکم
آب و دانه تو می شود.
میوه ام:
سیب سرخ آفتاب.
برگ های تازه ام:
ورق ورق
نور ناب.
 

***
خواب دیده ام
شب، ستاره ها
از تمام شاخه های من
تاب می خورند.
ریشه های تشنه ام
توی حوض خانه خدا
آب می خورند.
 

***
من همیشه
خواب دیده ام، ولی ...
راستی ، هیچ فکر کرده ای
یک درخت
توی باغ آسمان
چقدر دیدنی ست!
ریشه های ما اگرچه گیر کرده است
میوه های آرزو، ولی
رسیدنی ست. 

 

                 « عرفان نظر آهاری » 

نظرات 7 + ارسال نظر
الناز جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:53

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید. خیلی سرچ باکس هاش خوشکله . راهنمای کامل هم به زبان فارسی داره. نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید. در صفحه دریافت کد می توانید بر روی Persian Help کلیک کنید و راهنمای فارسی آنرا ببینید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html صفحه در یافت کد

http://www.glseek.com/fa-searchbox.html صفحه راهنمای فارسی

http://www.glseek.com صفحه اصلی موتور جستجوگر

IranPix یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:52 http://iranpix.blogfa.com/post-660.aspx


سلام. وبت رو دیدم....... من هرروز به وبلاگت سر میزنم ... تو چرا سر نمیزنی ؟؟
بیا به وبلاگم.. یه مطلب توووپ گذاشتم.... پاییز در یک نگاه!!!!!
پاییز در یک نگاه!!!
پاییز از نظر ستاره*شناختی بین دو نقطهٔ اعتدال پاییزی و انقلاب زمستانی است.

حتما بیای و بخونی چون خیلی باحاله... عکس هم گذاشتم
در ضمن اگر نظر ندی کم لطفی شما رو نسبت به ما نشون میده... چون من هر 2 روز یک بای میام به وبت سر میزنم
اوکی ؟؟ نظر بدی

اینم آدرس پست پاییز دی یک نگاه:
http://iranpix.blogfa.com/post-660.aspx

وحید دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 http://www.cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما از2 روز پیش راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی و25 وب سایت دیگر همکاری خود را با ما اغاز کردند که این افتخار و اعتبار ماست

برای نمونه سایت های زیر را ببینید :


1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

نوید دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 http://lawbreaker.blogsky.com

من ، ولی همیشه گیر کرده ام.
تو به موقع می رسی و من،
سال هاست دیر کرده ام.
...............
وااااااای جقدر زیبا بود ، همش ...

ریحانه سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:04

سلام سلام 10000000000 تا سلام][بوسه][نیشخند][چشمک][خجالت][قلب]
حماسه ی شکوهمند انقلاب اسلامی را به شما دوست عزیز تبریک عرض میکنم و یک راهنمایی میکنم که فردا ایرانسل اس ام اس هاش مجانیه فکر کنم و یک جمله ی زیبا که بهتون بدم خوشا انان که در بازار گیتی خریدار وفا بودند و هستند خوشا انان در راه رفاقت رفیق باوفا بودنو هستند . ممنونم به وبلاگ ما سر بزنید خواش میکنم ما را در مدیریت این وبلاگ راهنمایی کنید ممنونم. ایا با تبادل لینک موافقید؟ما رو با بانک اطلاعات لینک کنید و به ما خبر دهید [رضایت][خونسرد][گل][بوسه][نیشخند][چشمک][خجالت][قلب]





www.bank-etelat.blogfa.com

علی پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:15

http://yaveh-gooyan.blogsky.com/
به روز شد
موفق باشید همیشه

رهگذر شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:11

مطالب وبلاگتان خیلی عالی است خصوصا مطابقت اشعار وتصاویر بی نظیر است
موفق باشید
راستی من چند تا از اشعار قیصر امین پور راکپی کردم
راضی باشید
ممنونم

خواهش می کنم این وبلاگ مال همه ی ایرانی ها هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد