خانه ی دوست

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

خانه ی دوست

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

" یگانگی "

 

 

" یگانگی " 

            بر قله ایستادم .

                    آغوش باز کردم .

                              تن را به باد صبح ،

                              جان را به آفتاب سپردم .

                              روح یگانگی

                              با مهر ، با سپهر ،

                              با سنگ ، با نسیم ،

                              با آب ، با گیاه ،

                                   در تار و پود من جریان یافت  !

موجی لطیف ، بافته از جوهر جهان ،

          تا عمق هفت پرده تن را ز هم شکافت .

                                   ” من “ را  ز  تن ربود !

                                                      ” ما “ ماند ،

                                                  راه یافته در جاودانگی !

  

 

                                فریدون مشیری

نظرات 6 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:20 http://britniii.blogfa.com

سلام همسایه...

خیلی زیباست وبلاگت...
واای عکسها محشره.. با اجاره ت سیوشون می کنم...

شاد زی...

سبز باشی و بهاری...
بهترین چیست... همان را برایت آرزو می کنم...

سمانه چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 http://britniii.blogfa.com

سلام
به کمکت احتیاج دارم ... می یای...
[تشویش]

احمد پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:33 http://kaktoc.blogfa.com

سلام وبلاگتون خیلی زیباست
یه شعر توش بود که برام خاطره انگیز بود با درج آدرس تو پستم شعر وبلاگتون رو گذاشتم

خدانگهدار

راستی میخوام شما رو لینک کنم

مسافر شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:54 http://resalateman.persianblog.ir

به نام خدا
قشنگ بود با اجازت ذا ذردن اسمت ازش استفاده می کنم در سایت دیگری
اگر راضی نیستید بگید پاک می کنم
چون چاپ یادداشت قرار دادید حدس زدم راضی باشید

سارا دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:17

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری...

سارا دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20

تمام اشعاری هم که از شعرای مختلف می نویسی, زیباست... چه این شعر... و چه اشعار مولانا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد