خانه ی دوست

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

خانه ی دوست

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

ساده رنگ

ساده رنگ

آسمان آبی تر 

 آب آبی تر
من درایوانم رعنا سر حوض

 رخت می شوید رعنا
برگ ها می ریزد
 مادرم صبحی می گفت :‌ موسم دلگیری است
 من به او گفتم : زندگانی سیبی است ‚ گاز باید زد با پوست
 زن همسایه در پنجره اش تور می بافد می خواند
 من ودا می خوانم گاهی نیز
 طرح می ریزم سنگی ‚ مرغی ‚ ابری
آفتابی یکدست
 سارها آمده اند
تازه لادن ها پیدا شده اند
من اناری را می کنم دانه به دل می گویم
خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود
می پرد در چشمم آب انار : اشک می ریزم
 مادرم می خندد
 رعنا هم


         سهراب سپهری

نظرات 2 + ارسال نظر
فروشگاه اینترنتی رفاه پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 http://www.refahshop.com

با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی

فروشگاه اینترنتی رفاه افتتاح شد .

دیگر لازم نیست برای خرید اینترنتی تمام سایتهای اینترنتی را جستجو نمایید . ما تمام محصولات فروشندگان اینترنتی را در سایت فروشگاه اینترنتی رفاه جمع آوری کرده ایم تا شما با خیال راحت محصول مورد نظر خود را از میان محصولات ارائه شده در اینترنت انتخاب نمایید .

فروشگاه اینترنتی رفاه با همکاری سیستم پرداخت در محل ایران مارکت سنتر و تحت پوشش پست جمهوری اسلامی ایران محصولات بیش از 1000 فروشنده اینترنتی را در یک فروشگاه جمع آوری نموده است .

فروشگاه اینترنتی رفاه به منظور راحتی در خرید اینترنتی و جلب اعتماد ایرانیان در این نوع خرید ایجاد گردیده است.

این نام را به خاطر بسپارید
فروشگاه اینترنتی رفاه
www.refahshop.com

مصطفی شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:47

سلام امیدوارم که خوب باشین سارا خانوم
من مصطفی هستم دانشجو از تهران و سهراب رو هم خیلی دوس دارم از وبلاگ قشنگت هم تشکر میکنم
((البته میدونوی که سلام بی طمع نیست))
من یه سری از شعرای سهرابیو که شما گذاشته بودین رو از تو وبلاگتون کپی کردم و باباتش ازتون خیلی تشکر میکنم.
آدرس ایمیلم همون بالای کمکی از دستم بر بیاد در خدمتم.به امید موفقیت.
by by

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد